سوگلی ها

راههای کسب درامد|اطلاعات رایگان|مطالب طنز|خبرهای جالب|مباحث داغ|اس ام اس|پزشکی| فال حافظ |هرچی بخوای

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 15
بازدید ماه : 990
بازدید کل : 18538
تعداد مطالب : 113
تعداد نظرات : 50
تعداد آنلاین : 1




بنرهاي انتخاباتي شريفي نيا در بزرگراه رسالت + تصاویر
شریفی‌نیا ایفاگر کاراکتر همان حاجی ظاهرالصلاحی است که سابقه نه چندان معتبر حضور خود در جبهه‌ها را تبدیل کرده به عاملی برای تبلیغات انتخاباتی
شبکه ایران نوشت: هرچند تنها سه روز از آغاز فیلمبرداری قسمت سوم «اخراجیها» گذشته اما همین مدت کوتاه باعث شده تا حرف و حدیث‌های بسیاری درباره این قسمت از این کمدی ورد زبان‌ها باشد. در آخرین خبرهای ارائه شده از پشت صحنه کار مشخص گردید که داستان این قسمت با محوریت بررسی زندگی سه کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری جلوی دوربین خواهد رفت.


بقیه مطلب وعکسها در ادامه مطلب



ادامه مطلب
نويسنده: حمزه تاريخ: سه شنبه 26 بهمن 1389برچسب:"اخراجی ها"شریفی نیا"هاشمی"رویگری"بازیگر"انتخابات"نویسنده"کارگردان"کاراکتر"کاندید", موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

هر کدام از بازیگران در «اخراجیها 3 » چه نقشی بازی می‌کنند؟

 

- رضا رويگري در فيلم سينمايي «اخراجي‌‌ها 3» به كارگرداني مسعود ده‌نمكي ايفاي نقش مي‌كند.علي دهكردي قرار بود در اخراجي‌ها1 نقش سيد مرتضي و يا رسولي را بازي كند كه به علت تداخل كاري‌اش با سريال مناسبتي نتوانست به اخراجي‌ها برسد اما در اخراجي‌ها 3 ايفاي نقش خواهد كرد.

 
 رضا رويگري يكي از بازيگران جديد اخراجي‌هاست. «قاسم زارع» در نقش كمالي، فرمانده منضبط در «اخراجي‌ها 3» از اسارت برگشته است. ابوالفضل همراه نقش عباس پسر ميرزا را به عهده داشت. او هم در اين قسمت از فيلم بازي مي‌كند.
 
 سيدجواد هاشمي، فخرالدين صديق‌شريف، ماشاء‌الله شاهمرادي‌زاده، امير شجاعي، قاسم زارع، مريم سلطاني، امين حيايي، رضا رويگري، محمدرضا شريفي‌نيا، علي دهكردي، بهنوش بختياري، مريم‌ كاوياني، سيروس كهوري‌نژاد، محمود مقامي، سپند اميرسليماني، حسام‌ نواب‌صفوي، رز رضوي و ابوالفضل همراه از جمله بازيگران اخراجي‌ها3 هستند. 
 
 در پروژه سينمايي «اخراجي‌ها3» بيش از 40 بازيگر مطرح حضور خواهند داشت كه به طور متوسط و در سكانس‌هاي متفاوت بين 100 تا 2 هزار هنرور نيز در غالب 100 گروه بازيگري مقابل دوربين قرار خواهند گرفت كه در نوع خود امري بي‌سابقه در سينماي ايران به حساب مي‌آيد. طولاني‌شدن مراحل پيش‌توليد اين پروژه سينمايي به دليل پروداكشن وسيع آن است.
 
 تاكنون محمد‌حسين جعفريان و خليل جوادي ترانه‌هايي را براي ساخت تيتراژ «اخراجي‌ها3» سروده‌اند كه با تكميل فهرست بازيگران در هفته آينده پيش‌بيني مي‌شود آخرين فيلم از سه‌گانه «اخراجي‌ها» به تهيه‌كنندگي و كارگرداني «مسعود ده‌نمكي» اوايل آذرماه در تهران كليد بخورد.
 
 «اخراجي‌ها3» به مسايل بعد از جنگ تحميلي مي‌پردازد و به نوعي يك طنز سياسي به حساب مي‌آيد. برخلاف دو فيلم قبلي برخي از رسانه‌ها پيش از ساخت اقدام به حاشيه‌سازي در خصوص اين فيلم كرده‌اند كه يكي از اين موارد توزيع گسترده قسمت‌هاي حذف شده «اخراجي‌ها1» با عنوان «اخراجي‌ها3» در شبكه قاچاق بود.

 

 

 

(منبع: سینمای ما  - جهان نیوز)

نويسنده: حمزه تاريخ: جمعه 4 بهمن 1389برچسب:"اخراجی ها"بازی"جنگ", موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

ستاره های هالیوود و راز زیبایی و اندام زیبای آنها

 

 

پرونده محرمانه ستاره های هالیوود و راز زیبایی و اندام زیبای آنها را گروه سلامتی «نووستی» جمع آوری کرده است.

“کلاودیا شیفر” ، مانکن مشهور که برای اولین بار از آلمان به آمریکا رفته بود ، برای اولین عکس های خود مجبور بود ۸ کیلو لاغر شود – کلاودیا رژیمی ساده گرفت: آبمیوه ، آجیل و ماست برای صبحانه ، سوپ سبزیجات و آبمیوه برای نهار ، غذایی چینی و یا فرانسوی برای شام بدون شیرینی جات و کیک

راز سر زندگی “سندی کروفورد” مانکن ، در نوشیدن دائم شیر است.

“مگ رایان” ، بازیگر هالیوود ، زمانی که در انتظار ضبط فیلم است ، شروع به ورزش می کند: سه بار در هفته می دود و تمرینات یوگا انجام می دهد.

“جنیفر لوپز” خواننده و بازیگر ، غذاهای چرب و خوشمزه دستپخت مادرش را دیگر به کلی فراموش کرده است – او برای صبحانه نان سوخاری و قهوه می خورد ، نهار تنها سبزیجات و برای شام ، سالاد سبزیجات با ماهی ، جوجه و یا تکه ای گوشت می خورد ، برای دسر نیز ورزش می کند.

“جنیفر انیستون” بازیگر ، همیشه در رژیم است ، او متابولیسم خوبی ندارد که این نتیجه خوردن ساندویچ و همبرگر و سیب زمینی سرخ کرده در گذشته است اما در عوض او اکنون اندام مناسبی دارد.

زمانی که “بروک شیلدس” می خواهد سریع لاغر شود ، از معجون مخصوص خود یعنی میوه و خمیرمایه استفاده می کند.

“ملانی گریفیتس” همسر انتونیو باندارس اکنون چهل ساله است ، اما بسیاری می گویند که الان بهتر از هر زمان دیگری بنظر می رسد – او هر روز صبح یک استکان توت ، یک قاشق غذا خوری سویا ، نصف استکان آب سیب و یک استکان یخ می خورد و زمانی که لازم است زیاد لاغر شود ، فقط میوه می خورد.

در سراسر جهان معتقدند که متخصص اصلی برای حفظ اندام بسیار زیبا “سوفیا لورن” است – او بسیار کم گوشت می خورد و به مقدار زیاد آب می نوشد ، او به چیپس ، سیگار و مشروبات الکلی لب نمی زند – پنیر ، سبزیجات و میوه ، مواد اصلی در رژیم او هستند.

پس می بینید که لاغری و حفظ اندام زیبا نه تنها بسیار ساده و بلکه ارزان نیز هست.

 

(منبع:mahstar )

نويسنده: حمزه تاريخ: جمعه 6 بهمن 1389برچسب:"راز"زیبایی"جهان"ستاره", موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

بهرام رادان قیصر می‌شود

علی معلم گفت: اگر مسعود کیمیایی موافقت کند، همچنان تمایل دارم «قیصر» را بازسازی کنم. این تهیه‌کننده گفت: من به همراه بهروز افخمی قصد داشتیم «قیصر» را که قابلیت باز‌سازی دارد بسازیم و کار را تا جایی هم بیش بردیم که متاسفانه آقای کیمیایی در حالی که ابتدا موافقت کرده بودند، احساس ناشکیبایی کردند و ما نمی‌خواستیم مولف و صاحب حقوق معنوی فیلم ناراضی باشد.

به گزارش ایسنا وی با اشاره به جزئیات این طرح توضیح داد: فیلمنامه «قیصر» که از نظر ما خوب بود، در حد فضای امروز تغییرات جزئی می‌کرد و داستان در همان مقطع زمانی می‌گذشت. درواقع ما «قیصر» را یک‌بار دیگر با همان فضای سیاه و سفید در زمانه‌ای که اتفاق افتاده بود، می‌دیدیم اما این‌بار با یک تصویر و هنرپیشه‌های دیگر شاهد آن بودیم. معلم ادامه داد: قرار بود فیلم با «بهمن مفید» شروع شود که آن‌ را با سن امروزش در یکی از قهوه‌خانه‌های جنوب شهر می‌بینیم که این‌بار داستان «قیصر» را به سبک همان مونولوگ معروفش تعریف می‌کند و به داستان «قیصر» برمی‌گردیم که از همان بازارچه شروع می‌شود.

وی با اشاره به بازیگران انتخاب شده برای این فیلم گفت: قرار بود نقش «قیصر» را بهرام رادان بازی کند و صحبت‌هایی با پرویزپرستویی برای نقش «منصور آب منگل» و آتیلا پسیانی برای «خان‌دایی» کرده بودیم و به بازیگران دیگری هم فکر کرده بودیم که در نهایت گروه خوبی شده بود.

به گزارش ایسنا، معلم با تاکید بر اینکه باید این‌کار انجام شود. تصریح کرد: این اولین فیلم ایرانی است که رسما بازسازی می‌شود و این برای تاریخ سینمای ایران مهم است. ضمن آنکه «قیصر» فیلمی است که با آن شرایط قابلیت نمایش ندارد و رویکرد دوباره به آن داستان می‌تواند، تماشاگران فیلم اول را هم تقویت کند.

وی افزود: قصد داشتم وقتی این فیلم ساخته شود، خود آن ایجاد‌کننده بنیاد مسعود کیمیایی باشد و چنانچه سودی از آن حاصل شود 10درصد آن به ساخت‌ مکانی به‌نام بنیاد فیلم کیمیایی تعلق گیرد که بتواند میراث او را جمع‌آوری کند، ضمن اینکه قرار بود از خود مسعود کیمیایی بخواهیم که صحنه اول فیلم را کلید بزند و این در تاریخ سینمای جهان بی‌نظیر است و فیلمی نداریم که برای بازسازی‌اش خود کارگردان فیلم اولیه بیاید و آن را کلید بزند.

(منبع:فارس پاتوق)

نويسنده: حمزه تاريخ: سه شنبه 24 دی 1389برچسب:"معلم""قیصر""کیمیایی", موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید دليل نامگذاري اين وبلاگ به نام سوگلي ها اين است که ما بهترين ها و سوگلي هاي دنياي اينترنت را جدا ساخته ودر اين وبلاگ براي شما گرد آورده ايم سعي ما بر اين است تا هر روز با چند مطلب جديد در خدمت شما دوستان عزيز باشيم .اميدوارم ساعات خوشي را در سوگلي ها سپري کنيد.

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
« كسب درآمد از فروتل »
دوستانتان را به يك شغل پردرآمد و آسان دعوت كنيد : « جزئيات »
Email:

© All Rights Reserved to sogoliha.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com

تبلیغات پیامکی